Konsten att stå emot det förbjudna...

Idag gör jag något förbjudet. Jag gör något som ingen borde ta efter eller egentligen borde veta om. Jag är inte stolt över det, jag vet att det är fel och jag skäms lite, men jag kunde inte längre stå emot.

Jag sitter i detta nu och lyssnar på Mariah Carey, och som om det inte skulle vara pinsamt nog är det julsånger som spelas. Japp, there you have it. Jag lyssnar på julsånger och planerar julklappar. Det är alldeles för tidigt! Men jag kan inte stå emot, jag behöver tänka på något annant.

Förhoppningsvis kommer dagens sånglektion få mig på lite andra tankar.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Hinz

Känn ingen sorg över det Kajsa! Jag har världens julkänsla just nu... Vet inte om det är abstinensbesvär eller vad det kan vara. Jag säger helt enkelt: tänd alla ljus du har och ta fram julklappslacken och baka lite pepparkakor. Kör hårt :)

2010-09-27 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0