God Morgon...

Inatt jag drömde...ingenting. Inatt sov jag ingenting. Inatt vred jag mig åt vänster och jag vred mig åt höger. Jag vred min kropp, min själ och mina tankar. Jag vred min kropp för att kunna sova, men själen och tankarna vred sig själva. De vred ut och in på sig själva av ord, meningsbyggnader, åsikter och tillvägagångssätt samt olika scenarium. De la upp möjliga utvägar och omöjliga nekanden, de la upp omöjliga enanden och fullt möjliga motgångar.

Anledningen till allt detta vridande har att göra med att jag denna veckan har en del att ta itu med. Jag vet att jag kommer möta motstånd och vet att jag måste väga varje ord. Jag kan ännu inte tala om vad det gäller, men låt mig säga som så, att de handlar om mina sångstudier. Är det värt det? OM det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0