en bra låt helt enkelt

That's my name med Akcent

Den kan anses knasigt, konstigt och knäppt men denna låter väcker något hos mig. Det är minnen, dofter, känslor och smaker.
Det är smaken av sommarkväll, av cykelturer i mörkret. Smak av martini och av heta kyssar.
Det är doften av nyklippt gräs, av parfym och daggstänkt morgon.
Det är känslan av ljummen luft mot huden, känslan av frihet och mjuka läppar.
Det är minnen från en sommar.

Det är också bilder tillsammans med min syster, tillsammans med min mamma och tillsammans med mig själv. Det är också smaker av mammas bröd, av mjukglass och vatten, massor med vatten.
Det är också dofter av nystädat, av hårspray och av blöt hund.
Det är också känslan av välmående, av ledighet, av gräs mot sina fötter och vind i sitt hår.
Det är också minnen från en sommar.

Denna låten är helt enkelt bra. What more can I say! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0