Bryn, Bryn, vad är det du gör?

Började som sagt dagen med Tristan på DVD, och slutar med The City från MTV...

...nej, så får inte dagen sluta. Just nu ljuder nämligen Bryn Terfel från mina små högtalare i datorn. Alltså, denna man!! Vad finns det att säga, han har något...



Så dagen avslutas med lite Bryn. Hur börjar dagen imorgon? Det återstår att se, det jag vet är att jag har tvättid som jag ska försöka att inte missa denna gång.

Det slog mig dock plötsligt att jag ju lånat en DVD med Bryn. Det är ju själva Tosca, men filmen ska inte lämnas tillbaka förrän på tisdag. Jag kan inte se den ikväll, det får bli ett projekt för morgondagen.

Men nu, mina vänner, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0