Ahh

Stockholm är gråare än på mycket länge, men i min lilla graderob är allt solsken och gnistrande. Här spelas musik som målar väggarna i alla möjliga färgglada nyanser. Här är stämning en på topp och det existerar endast positiv energi. Detta beror på ett antal saker.

1. Jag har städat. Lika skönt varje gång.
2. Jag har inhandlat en vattenkokare som just nu är min bästa, bästa vän. Den är så svart och blank i pälsen.
3. Allt löser sig! Ja, det är sant, allt har löst sig och det bättre än vad jag väntat mig.

Nu är det helg på riktigt, nu kan jag slappna av, nu är jag ledig även till sinnet. Yehuu! Jag är taggad och förväntansfull, detta kommer verkligen bli en bra höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0