2010-09-02 Tak över huvudet?

Ja, då har jag spenderat första natten i min nya lya, eller ska jag säga min nya garderob? Hur som helst har jag nu fast tak över huvudet och det är faktiskt en befrielse, även om jag inte sagt nej till ett något vackrare tak…

Jag har dock inhandlat massor med ljus, då jag kommit på att om man släcker ned och istället tänder ljus kan man förvandla det mest horribla rum till mysigt. Det slog mig även igår kväll att detta är första gången jag bor själv på riktigt. Det har jag ju längtat så efter. Visst känns det ovant och annorlunda och jag kan ännu inte riktigt kategorisera känslorna inför det, men jag tror jag trivs med att rå om mitt eget… rum.

Idag har jag tusen ärenden att göra, men mellan dessa ärenden ska jag även ha instudering och sånglektion. Det ska bli så spännande och roligt…


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis till "lägenheten". Kan Du inte montera upp en sänghimmel och måla Dina drömbilder på! Så Du slipper glo i taket! Sen kan Du ju sjunga så taket lyfter sej! Men glöm inte ljusen, tänk på eldfaran! Tack för uppv. på min f-dag. Vi saknade Dej så klart! Lycka till med lektionerna! Kramar

o hälsn. Mormor o Morfar

2010-09-17 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0