150 spänn hos läkaren vs 150 spänn på gymmet

Så var jag hemma efter ett besök på vårdcentralen. 150 spänn för att få reda på att det är lätt att dra på sig virus när man åker tunnelbana, 150 spänn för att höra att det är vktigt med handhygien, 150 spänn för ett tvivlande leende och en menande blick när jag säger att jag är sångerska och är orolig för min hals.

"Jag skulle vilja känna på halsen när du anser att den är svullen, för ofta när folk kommer och sägar att de är svullna är de det inte alls..." Tack!!

150 spänn är inte mycket, men 150 spänn kunde ha spenderats på något betydligt mer användbart...som tvål eller handsprit kanske?!

Well, well, eftersom jag verkar vara frisk som en nötkärna är det väl inget som hindrar lite cykling och core på gymmet. Nej, just det! Au revoir, mes coupins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0