This, this is my life

...eller ja, i alla fall min helg. Att spendera sin helg med sig själv på 16 kvm kan gå en på nerverna. Det är verkligen ett test. Tänk vad som händer när man sätter ett flertal personer i ett hus (vilket ju så många tv-serier bygger på) och tänk då alla dessa konflikter och dessa intriger med bara en person. Ok, jag kan inte precis säga att jag lever som en dokusåpa, men lite schizo blir man.

Lite schizo och lite galen. Deppig och uppåt om vartannat, rastlös och trött om vartannat. Om jag bara hade varit frisk...

hur som helst lider jag fortfarande av förkylning och undrar vad jag ska ta till här näst. Känns som om jag gör allt som står i min makt. Visst har det blivit bättre, men jag är ju fortfarande inte riktigt frisk. Men imorgon så.

Ha för tusan en riktigt bra lördagskväll och ha kul åt mig, snälla!

Hälsningar från en nerbäddad och smått uppgiven Kajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0