Oh yeeeah!

Vad kan jag säga, jag har den mest underbara sångpedagogen. Det är inte bara det att hon är fantastiskt sprudlande och får mig på gott humör hon lär mig även sjunga som ingen annan! Jag har verkligen hittat hem.

Hon sa att ibland kan det faktiskt vara bra att sjunga lite när man är krasslig och idag kunde det inte finnas någon bättre medicin. Jag skuttade och dansade på vägen hem. De andra på gatan måste trott jag var lite knäpp, men det var ju i Vasastan och där bor jag ju ändå inte. De får tro vad de vill.

Nu ska jag skutta vidare här hemma med dammsugare och skurmopp. Det ska städas innan lillasyster kommer hit. Inte ska hon väl ligga bland damm och smulor.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0