God morgon

Lyckades faktiskt genomlida natten utan större besvär. Igår var det värre. Igår vaknade jag med den där underliga känslan av att ha varit med om något obehagligt eller konstigt. Man vet att man drömt något riktigt skrivat, men kommer inte ihåg vad, man bara har en lustig känsla i magen.

Hur som helst, vaknade idag och var som vanligt igentorkad i halsen. Min förkylning är väldigt seg, vilket gör mig lite nedstämd, men annars är ju allt så bra, så det är ju lite synd att låta det ta ner en.

I helgen ska jag kurera mig, och endast kurera mig. Jag har två nya opera-DVD som ska ses. Lohengrin och Norma. Två mycket spännande operor som man ju hör så mycket om, men aldrig sett. Så ikväll väntas lite fördjupning i någon av dom och sedan visning.

And that, my friends, is how my friday will be spent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0