Gilla läget..

Ok. Nu har jag tyckt synd om mig själv och deppat över min utdragna förkylning. Kanske är det dags att acceptera den och gå vidare? Det är ändå inget kul för omgivningen att bara tjabba om hur sjuk man är, om hur halsen käns och om hur synd det är om mig. Inte kan det vara särskilt roligt att läsa inlägg efter inlägg som bara innehåller sjukrapporter.

Nej, nu är jag sjuk. Låt oss säga att jag säger till när jag är frisk igen.

Så. Sånglektion idag, som ju blev lite kort i och med att jag inte kunde sjunga. Imorgon masterclass vilket innebär lyssna, lyssna, sitta, sitta och förhoppningsvis skratta, skratta. Läste någongång, någonstans att man varje dag måste le och skratta om man så ska fejka det. Kan nog stämma. Tänk nu på det mina vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0