Fika för folket och Tiffanys till teet

Som väntat blev jag på mycket bättre humör när jag träffat underbara Jenny. Det är skönt att ha någon man kan tala och vara med helt fritt. Det blev först fika för att fira hennes namnsdag och sedan mathandling på hemköp. Med matvarorna i famnen traskade jag åter hemmåt till min lilla lya. Nu har har avnjutit Breakfast at Tiffany's med tända ljus, te och givetvis lite godis.



Vad kan jag säga om filmen? Ingen storfilm, men helt klart ett bra komplement för SATC. En föregångare på någotvis och givetvis en klassiker. Man kan ju inte låta bli att älska den med sin ytliga handling och underbara soundtrack - Moon river.

Se den, flickor. Ni pojkar kan nog inte se något större värde i den.

Så, fortfarande sjuk, men med ett klarare sinne och med en trygg känsla av att man inte är ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0