Back on track

Vaknade och hörde hur det droppade utanför och med inställning på regn drog jag upp persiennerna och blev så glatt överraskad att jag nästan skrattade till. Blå himmel och solsken. Antar att det var nattens frost som droppade på fönsterkarmen.

Solen ler och jag ler. Det händer bara bra saker idag och jag är inte mer förkyld än igår. Men detta kan ju knappast misslyckas.

Är dessutom sugen på att lyssna på klassisk musik och opera, något jag inte varit på ett tag. Detta har förmodligen att göra med att jag äntligen börjat komma igång med min egen sång. Inspirationen och motivationen börjar leta sig tillbaka. Är det vår eller höst? Naturen säger höst, men magen säger vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0