Utvilad?

Idag likt några tidigare dagar har jag vaknat innan klockan och känt mig utvilad. Jag har givetvis tvingat mig att ligga och blunda tills jag inte behöver gå upp i någon slags tro om att det är bra att bygga upp ett lager av sömntimmar. Det funkar kanske inte så...

Idag ska jag till halsläkaren. Nej, jag är inte sjuk, men jag ringde och beställde tid när jag var det och jag känner att det är lika bra att kolla så allt står rätt till där nere...i halsen alltså. Sedan väntas gemensam sång, då jag inte alls vet vad jag ska sjunga eftersom jag inte har något jag kan väl nog. Om det skulle vara ok att jag stod med näsan i noterna hela tiden skulle det funka, men jag har en vag aning om att det inte finns sådana överseenden. Men vi får se.

Sen? Ja, sen är det Body Combat och sen, sen är det helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0