The new me

Från och med en timme sedan är jag inte längre den Kajsa ni förut kände. Detta är första steget av förändring. Ja, jag har inte så mycket val. För en timme sedan steg jag ut från Goldwells studio i en hel ny frisyr. Det är mörkt, det är lila och det är kort, det är rock. Under tiden jag satt i stolen gick jag i huvudet igenom min garderob, från strumpor till klänningar och kom fram till att halva garderoben numer är ganska oaktuell. Men vet ni vad?!

Jag behöver en förändring. Under sommaren hittade jag nya sidor hos mig själv, som kändes fria, mer jag. Den nya frisyren kan mycket väl passa in och kankse rent av tvinga mig att anamma min nya sida. Go all the way.
Och jag menar, jag är ju inte den som säger nej till shopping...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0