This is my life

Mitt liv är jobbiga morgonar och härliga dagar. Mitt liv är kvitton, ljus och tvätt. Mitt liv är vatten, te och massor mer gröt. Mitt liv är "ska jag eller ska jag inte", det är "äh, jag kör", det är skratt och tårar. Mitt liv är långa promenader, lättja och velande. Mitt liv är sång, piano och musik i öronen. Det är datorn, mobilen och kläder. Mitt liv är alla de skor och kläder jag vill köpa, mitt liv är prioriteringar. Mitt liv är planering och oplanering. Det är konstiga drömmar, massor med konstiga drömmar. Det är med båda fötterna på jorden men mest svävande ovanför. Mitt liv är smarthet, dumhet och idioti. Det är ånger, ryck på axlarna och tvivlan. Det är självförtroende, självkänsla och självbild, både bra och dålig. Mitt liv är beslut, beslut jag står för, som jag inte står för och som jag aldrig borde ha fattat alls. Mitt liv är opera, pop, rock, jazz, house, klassisk och bra musik. Mitt liv är hetsig träning, för lite träning och slapphet. Mitt liv är antingen eller och allt eller inget.

My life is all about schizophrenia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0