There can be miracles!

Pratade precis med min kloka mor och vi båda kom fram till att detta har varit en dag av ingenting. Varken solsken eller regn, varken kallt eller varmt. En dag mittemellan.

Men för att ha varit en dag av mittemellan har den varit ganska bra. Nu har jag tränat, lyssnar på powerballader och blir glad (!), liksom pepp. Jag blir pepp på självständighet, på att "trust my voice within" och "look inside me and be strong" för att "then a hero comes along" och jag inser att "I am beautyful" och "I will always love you", Kajsa Palmér!

Nu ska jag snart krypa ned bland rentvättade lakan och jag har en känsla av att nattens drömmar kommer vara betydligt trevligare än gårdagen. Så godnatt och kom ihåg "that a hero lies in you"! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0