Produktivitet är bra för själen

Sprang till pianolektinen, var där tio minuter innan, var ärlig och sa som det var, fick en klapp på axeln och vi jobbade istället vidare. Phu!

Annars har jag idag övat med gitarristen Karima Essabih. Vi har lite something, something på g. Berättar mer när det finns mer att berätta. Men kul är det!

Träning har jag också hunnit med. Bara en halvtimme, men det är ju alltid en början. Nu sitter jag och översätter och studerar några av de tusen nya tyska sångerna jag ska lära mig (ok, tusen är det inte...). Senare i eftermiddag ska jag på BodyCombat (yehuu), och sedan skynda mig till birkagården där det bjuds på elevkonsert.
Med andra ord...Jag är duktig idag och tänk så bra man mår av det! :) Go me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0