Nya liv med nya regler

Har precis sett det avsnitt av Gossip Girl som senast lagts ut på kanal5 play. Detta är en serie som står näst på tur för beroende och streck-tittande. Det kommer nog inte dröja länge innan jag har säsongerna i mina ägor. Hur kan tv-serier vara som en drog?!

Och på tal om skådespeleri, idag har vi haft scenframställning. Vad jag älskar våra lektioner, de mest lärorika timmarna i både scenframställning och om sig själv.
Anyhow, imorgon är det träning, övning och semenarium med pianisterna som gäller. Min förkylning börjar lägga sig.

Btw, jag har tänkt appliciera en ny regel i mitt liv. Att på vardagarna förska vara i sängs kl. 22. Vare sig jag sover med en gång eller kanske läser. Från och med 22 är det läggdags. Vi får se hur det går.

Så, om 40 minuter är det läggdags. Nu gäller det att ta tillvara på den sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0