Livet för en sådan som Kajsa

Idag har varit en konstig kajsa-dag. Ibland behöver jag fly från livet lite, från verkligheten. Idag har varit just en sådan dag.
Ibland behöver jag försova mig och rycka på axlarna. Ibland behöver jag ta på mig konstiga kläder och gå runt på Stockholms gator med Coldplay i öronen. Ibland behöver jag bara strosa runt utan mål och mening i mina egna tankar och med mitt eget soundtrack. Ibland behöver jag bara få fly, få känna att jag är fri, att jag styr över mitt eget liv.

Ibland behöver jag en konstig kajsa-dag.



Men tro nu inte att jag ägnat hela dagen åt dessa aktiviteter. Jag har haft sånglektion också. Behöver jag säga att det var helt underbart? Nej, men jag säger det ändå. Det var helt underbart. Jag är så lyckligt lottad.

Scenisk framställning har jag haft. Hur kommer det sig att man alltid är lite nervös när man ska sjunga för gruppen? Jag menar hur många gånger har man inte gjort det nu?! Hur som helst, underbara lektioner. Som sagt, scenisk framställning är så intressant och viktigt, kul och lärorikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0