Jag

Jag vill vara den hälsosamma, den målmedvetna och flitiga människan. Jag vill vara den roliga, den galna och den trendiga. Jag vill vara den klassiska, den snygga och den smarta. Jag vill vara den impulsiva, nya och den självsäkra. Jag vill vara den ödmjuka och den kloka. Jag vill var den som inte bryr sig. Jag vill vara den duktiga, den intelligenta, den ordningsamma och den rena. Jag vill var den som rycker på axlarna, den utan behov att tillfredställa andra utan bara göra vad jag själv vill och känner för.  Jag vill vara sångerska och jag vill vara människa. Jag vill sjunga och jag vill leva. Jag vill hoppa och jag vill flyga.


Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Och du är det, vare sig du vet det eller inte! :) Puss

2010-11-10 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0