Från valross till...?























Jag vet i alla fall vad jag kommer göra minst en gång om dagen framöver. Ja, men träna såklart! Jag har nu vilat i flera veckor på grund av den jäkla sega förkylningen. Dagens pass gjorde mig mer anfådd och svett än jag möjligvis aldrig varit, det är inte ok! Nej, Kajsa, nu får det bli ändring på det här. Svettas - jättebra, bli anfådd - jättebra, men inte för det lilla arbete jag utförde idag.

Men jag känner att jag är back on track igen. Valrossen ska förvandlas till något vackrare... (inte för att valrossar är fula...)

Imorgon väntar (förutom träning), pianolektion, gehörsplugg och instudering. Ja, och så övning såklart. Behöver väl knappast nämna det numer. Hur som helst, en härlig dag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0