Bara vara

Och tänk så lycklig jag blev med en gång jag gjorde saker som planerat. Morgonpromenix, tvätt och städning. Klapp på axeln, Kajsa!

Imorgon kommer denna positiva våg fortsätta med morgonpromenix, övning, träning och lite mer övning. Yehuu, livet är en fest. :)

Jag kom precis hem från tre timmars scenframställning. Vi började med lite övningar - enkla saker som att gå och stå kan vara väldigt komplicerade vill jag lova. Men väldigt hjälpsamt om man hittar rätt. Allt hör ju ihop. Jag var inte själv uppe och sjöng idag, men jag blir så sugen att testa själv. Det är så lätt att sitta vid sidan om och tro att man vet exakt hur man ska göra. När man själv står där inför klassen och ska presterna, men ändå inte presterna utan bara vara och bara göra, då är det svårt alltså.

Att det ska vara så svårt att bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0