Är det bara jag?

Ja, så var besöket hos halsläkaren gjort. Läkaren var väldigt trevlig och bemötande, förstående. Äntligen någon som förstår och inte bara himlar med ögonen bara för att man är sångerska.

Han kollade på svullnaden, konstaterade att jag helt enkelt var lite mer svullen än andra och mer känslig. Vi filmade stämbanden och skratta nu om ni vill men jag tyckte det var något sensuellt, nästan erotiskt över dem. De hade en liten defekt i form av ytliga blodkärl, men inget farligt. Vi ska dock följa upp det om några månader.

När jag såg mina stämband in action, i slowmotion, fick jag en sådan varm känsla i magen. Jag älskar mina stämband, med defekt eller utan. Som sagt, något sensuellt. Och sättet läkaren pratade om dem - se så vackert de vaggar. mmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0