Shoppingdag utan shopping

Idag har jag tagit tag i mitt liv och varit på stan och gått i butiker. Jag kan omöjligt köpa något, vilket givetvis kan dämpa inspirationen en aning, men prova kan man ju alltid. Mango, som jag nämnt innnan, har ju kommit att bli lite av en favorit. Bland provhyttarna hörde jag en tjej som var där med sin mamma som betalade för hennes kläder. Jag hade också velat ha en sådan människa i mitt liv. Tänk att ha någon som kan stå för alla kostnader.

Hur som helt är detta vad jag hemskt, hemskt gärna vill ha. Så om någon känner sig manad att betala åt mig är det bara höra av sig.


599 kr, Mango


899 kr, Mango




899 kr, Mango


699 kr, Mango



699 kr, Mango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0