Regn

Idag regnar det i Stockholm. Det regnar, men det gör inget, jag älskar staden med stort S ändå. Regn avnjuts just nu med öppet fönster, en kopp te och romanssång av Barbara Bonney. Kanske tar jag min en promenad senare, der beror på om regnet är stilla eller inte. Det kvittar vilket.

Mitt liv leker just nu och jag har verkligen fått uppleva att styra min egen lycka. Man kan inte sitta och vänta på att lyckan ska komma till en, man skapar den själv. Man väljer själv och samtidigt som det kan kännas skrämmande är det ändå en väldigt skön och fri känsla. Jag är på topp. Jag blev till och med godkänd på teoritentan. Hur tusan gick det till?! :)

Ha en mysig dag i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0