Finkultur och designkläder

Jag har redan tagit lördagskväll. Sitter med tända ljus, trota att solen, hör och häpna, inte har gått ned än. Men jag känner mig så "Lördagskväll" nu. Jag har inhandlat lite nötter som jag ska knapra på när jag ska se Rosenkavaljeren.

Jag var i valet och kvalet om jag skulle gå på Onegin istället. Jag har så länge velat se denna balett med Tjajkovskij's musik, men jag får nog vänta med att se den till den 26 mars.
Jag bestämde mig i vilket fall för att stanna hemma och se Strauss Rosenkavaljeren som går i SVT2 ikväll. Jag hade helt enkelt inte så mycket lust att ge mig ut igen, även om det är helt fantastiskt soligt väder ute.

Jag önskar er en trevlig lördagskväll och hoppas att ni tar ert förnuft till fånga och ser på Rosenkavaljeren istället för Melodifestivalen.

By the way. Jag har hittat en designer som faktiskt puffar ned Burberry från plats ett i favoritlistan. Jag kan i och för sig bara utgå ifrån årets vårcollection med ack, vad den inspirerar och ökar mitt ha-begär. Designern är Donna Karan. Gå gärna in på hemsidan och titta, njut, låt dig inspireras och drömma dig bort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0