Landsbygdens djupa tystnad

Borde sova nu. Ska sova snart.

Jag har fastnat i den där "dagen-efter-känslan". Lyssnar fortfarande Simon and Garfunkel och känner mig riktigt harmonisk och lugn. Det är kanske så när man inte är ute så ofta.

Nu sitter jag i alla fall ute i Smålands djupa skogar och är helt förundrad över den tystnad som råder här ute. Det är blandade känslor inför denna tystnad. Det är givetvis rofullt, men samtidigt är det en slags klaustrofobisk känsla, men man vänjer väl sig och snart ska jag ju tillbaka till min kära stad med stort S.  

Denna helgen har jag sagt hej då till andrahands-lägenheten och till min roomie. Vi kommer givetvis ses igen och det är nog som hon sa häromdagen: Nu kan vi ju bli vänner på riktigt.
Vi hade i alla fall ordentlig avslutning på denna tid i fredags då vi for till stan och skakade våra lurviga. Det får vi göra om.






Ok, erkänner att detta inlägg var meningslöst, men jag lovar att återkomma med något betydligt mer intressant snart.

Borde sova nu. Ska sova nu. Ska bara...

Kommentarer
Postat av: Jenny (med luggen)

Ååååh, nej, det var ett jättefint inlägg! Jag hade också jättekul, även om det inte ser ut så på bilderna;)



Kramkalas

2010-03-15 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0