Sommarlov på riktigt.

Vilken trötthet jag drabbades av! Helt plötsligt var energin slut. Jag har ända sedan jag kom hem till Småland haft outhärdligt mycket med energi. Igår sjöng jag inte bara på bröllop utan var även ute med älskade vänner och dansade och hade riktigt roligt, kom i säng halv fyra och gick idag upp halv åtta. Idag har jag tagit det lugnt, men har nu i eftermiddag städat, donat, packat upp och kommit tillrätta. När jag nu, efter en dusch, satte mig för att göra min bokföring sköljde en stor trötthet över mig. Det är knappt att jag orkar sitta upprätt.

Nu ångrar jag mig att jag förbannade den överskottsenergi jag haft de senaste dagarna.

Men det är väl nyttigt att vara trött med, men nu är det så att jag ska upp halv fem imorgon...men det får bara gå.

Det är såhär det är att ha sommarlov!

Men TACK för igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0