Härliga sommardag

Vilken dag! :)

Idag har jag varit betydligt lättare i själen. Jag har varit på skolan och övat, sansat och förnuftigt. Jag har även gjort en hel del teoriläxa. Ja, det ser liksom klarare ut. Nu i eftermiddag har jag varit ute och läst ur Elisabeth Söderströms memoarer och nu sitter jag vid den öppna balkongdörren och in svämmar doft från en nystartar grill, skatt från lekande barn och härlig ljummen sommarbris. Vet ni vad? Ikväll ska jag nog gå på balett igen. Romeo och Julia går ikväll, och det var så himla bra, s jag har inget emot att de den igen.

Däremot missar jag något jag gärna velat gå på. Operan ska ha utförsäljning på scenkostymer. Att köpa något är väl knappast möjligt för mig, men att springa runt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0