Bye, bye Baby!

Idag är det dags för packning, planering och promenad. Igårkväll tog jag, genom en promenad, avsked av Östermalm och idag är det Djurgårdens tur. Jag kommer ju tillbaka, men jag kommer ändå sakna det. Dessutom kommer jag förmodligen inte bo på Östermalm till hösten och gissa om jag kommer sakna kvällspromenaderna i detta underbara område?! Ja, det kommer jag. 

Ikväll ska jag på avslutningsmiddag, om man ska kalla det så, med sångarna. Väldigt trevligt och väldigt mysigt. Varför känns det som om man inte kommer tillbaka igen? Sommaren är visserligen lång, men den går fort...och det mesta regnar bort...

Hur som helst är idag min sista dag i Staden med stort S innan sommarn.

Så- Bye, bye Baby (http://www.youtube.com/watch?v=2MdhjnYhiEQ)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0