Sång

Denna förfärliga åsknatt (blandat med en mängd andra saker) har gjort att jag ska ta och verkligen fokusera med på sången nu. Nu får smekmånaden, sommarlovet, vara slut. Jag är verkligen sugen på att gå in fullt i sångens värld igen.

Just nu sitter jag och lyssnar på vårens sånglektioner, vilket inte bara ger mig inspiration utan även lite extra självförtroende. Jag har därför beställt en Ariasamling för sopran som ska komma om någon dag. Jag ser mycket fram emot att öppna denna bok och ge mig på någon ny aria. Jag har alldeles för lite samlingar och notböcker. Det ska det bli ändring på nu i vilket fall.

Inatt somnar jag med pirr i magen och imorgon vaknar jag med målmedvetenhet och sånglust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0