Ny inspiration

Inatt har jag sovit ännu bättre och jag börjar känna mig mindre rastlös. Mina långpromenader spelar förståss in, men en annan anledning till att jg sovit så gott i natt tror jag beror på gårdagens biobesök.

Ända sedan de gjort reklam för denna film har jag sagt att jag bara måste se den så fort den är ute, men någonting hände. Premiären var i maj och det tog alltså ända tills igår innan jag såg den. Jag talar såklart om Sex and the city 2.

Denna film var precis vad jag behövde nu. Jag insåg efter att ha sett den hur mycket jag saknat karaktärerna och hela konceptet. Kalla det ytligt, men vi behöver lite glam i vardagen om vi inte ska förfalla. Jag älskade den i alla fall! Nu har vi även boxen hemma i skogen. Jag tror det kommer hjälpa mig att finna lite inspiration och stimulans. Eller förresten jag vet att det är så. Jag börjar bli rastlös och saknar stan mer och mer, men tills den tiden kommer får jag nöja mig med att följa med tjejerna i The City.



Och på tal om inspiratoin kommer idag mitt nya Arie-album. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0