Trettondagsafton

Idag är det trettondagsafton och ca 4 dagar kvar till jag åter kommer till vackra Stockholm. Jag har faktiskt saknat dig, kära stad, men för att vara ärlig, inte så mycket som jag trodde. Jag trodde aldrig jag skulle stå ut att vara borta så länge, men det har gått riktigt bra. Nu börjar det dock krypa i ben, fingrar och stämband av rastlöshet.

Men lovet har varit riktigt härligt och jag har hittat på massor med kul men mest av allt-tagit det lugnt. Lite väl lugnt kanske. Det blir lite stresspluggning nu på slutet, men så får det liksom bli.

Imorgon ska jag sjunga med kören på vår årliga trettondagskonsert. Jag ska även sjunga lite eget, en duett och en tersett. Det ska i alla fall bli mycket kul. Tänk att jag fått vara med så pass mycket i kyrkan under lovet. Det är verkligen hemma för mig. Väckelsångs kyrka med kantorska. :)

Igår var jag, mamma och min lillasyster i Malmö och fotades. Det var väldigt kul att göra det tillsammans. Och visst är vi lika?! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0