Snörvel, planering, snörvel...

Tänker, grubblar, planerar, drömmer, planerar igen och fortsätter att grubbla.

Förskylningen vill inte ge sig, så det verkar som om jag får stanna hemma imorgon med. När man är hemma och kurerar och vilar sig för att bli frisk lämnas mycket uttrymme till att just tänka, grubbla och drömma. Det är knappast ovanligt att jag brukar göra det ändå, dagligen, men när man bara lägger energi och focus på att bli frisk (med andra ord gör så lite som möjligt) sätts tänkeverksamheten igång.

Men det är inte grubbel som drar ned mig, utan grubbel som inspirerar och får mig att planera och gör mig taggad och glad. Livet är allt bra härligt ändå (när man inte är förskyld vill säga), och tänk vilka möjligheter man har. Möjligheter att forma sitt liv och sin framtid.

Som sagt, mycket grubbel och stora planer mellan snytningarna och snörvlingarna.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0