Musik är livet/livet är musik..

Idag kom jag på mig själv att sitta och le på tunnelbanan. Jag tänkte inte på något roligt, jag tänkte inte på något särskilt alls. Detta var en känsla som jag känner igen som "kär" eller "förälskad". Ok, vem är då den lycklige? Han går under många namn, du kanske känner till honom. Kärleken mina vänner, det är kärleken jag är förälskad i. Ja, det kan låta konstigt, men det är sant. Jag menar i brist på annat är ju faktiskt kärleken alldeles utmärkt att förälska sig i.

Det har för övrigt varit en riktigt bra dag. Jag har varit på gott humör och jag har känt mig lätt i sinnet. Imorgon väntar sånglektion och ergonomi, båda roliga och härliga ämnen. Den där 1,5 timmes formläran behöver man inte tänka så mycket på.

Musik är livet och livet är musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0