Late night opera

Gårkvällen var en av de roligaste på mycket länge. Min vänbo hade fixat överraskningmiddag och hade ytterligare en överraskning. Jag hade ingen aning om vad vi skulle hitta på. Vi promenerade nedför Götgatan och gick in på Boulevardteatern. Jag fick min aningar, men visste ändå inte riktigt förrän vi hörde ett välbekant ljud från logerna. En väl igenkänd uppsjungningsövning. Aha, mina aningar stämnde nog ändå. Vi tog plats i salongen och den följande 1 ½ timmen var så fruktasvärt kul! Vi såg Late night opera. Om ni inte varit och sett den-Gör det för tusan, det är hysteriskt kul! Det är några operaimprovisatörer som sammarbetar med olika gästartister. Igårkväll var det en mimare vid namn Lasse Nilsen som gästade gruppen. Ja, det var verkligen hysteriskt kul.



I och med att det är olika gästartister och det faktum att det är improvisation är aldrig en föreställning lik den andra, så därför finns det anledning att gå igen. Det gör kanske jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0