Nu kör vi...eller ja, åker i mitt fall.

Nä, nu jävla byter jag depp-musiken mot något lite mer pepp. Varför inte den gamla hiten Barbara Streisand som väcker fina minnen (säger bara Paradice). Nu är det bara två veckor, en vanlig skolvecka, kvar till jullovet och det är bara att bita ihop. Ibland vill jag bara bryta ihop, kasta mig i mammas eller pappas armar och ge upp, skita i allt. Men nä, nu får det vara nog. Vila får jag göra på lovet, nu är det skola som gäller. Skola och...ja, ni vet ;)

Ikväll är det julkonsert och jag ska göra det bästa jag kan, jag lovar.
Imorgon är det sånglektion på ackis, för övrigt är det den allmäna essä-dagen. Det ska skrivas så fingrarna blöder.
På onsdag är det instudering, pianolektion. 
Torsdag bjuder på massor med roligheter. Övning med Karima, instudering och fredagen bjuder på gehör och sånglektion och så en tågresa till småland.

Nu kör vi racet, vänner. Slutspurten är jobbig, men kort. Håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0