Åh, du ljuva fredag

Jag har varit uppe i två timmar, jag har påbörjat packning, påbörjat håret, sminket och kläderna och jag har påbörjat frukost. Inget blir liksom klart. Jag har varit uppe i två timmar och snart drar dagen igång på riktigt och då ska allt vara klart. Idag är det gehör, övning, gemensam lektion och slutligen konsert. Jag måste också hinna med att springa och köpa strumpbyor, varför går de alltid sönder med en gång?! Dessutom är jag supersugen på sushi-lunch. Hoppas det är någon mer som delar suget.

Imorgon ska tåget gå 06.27. Det blir en tidig morgon och jag hoppas innerligt, innerligt att trafiken går som den ska. För inte vill man gå upp halv sex i onödan.

Se upp, fredag, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0