Så gör man inte!

Jag hade lite svårt att somna igår. Dels för musik i huvudet efter kvällens opera, dels för hysterisk ilska. Ja, mycket riktigt, ilska. Jag är förbannad på människor, människor jag litar på och tror gott om. Jag är förbannad på dem för att de uppträder illa, vekt och allmänt dåligt. Har de inget hyffs?!

Jag är ett stort fan av ärlighet. Jag är inget praktexempel själv, men jag gör mitt bästa. När människor ljuger, går bakom ryggen och inte vågar säga vad de tycker till mig tappar jag förtroendet för dem. Detta är precis vad som hänt. Det hade inte varit så stor sak om det varit en avlägsen vän eller liknande, men när det är en lite mer offentlig person med ansvar och förtroende. Det äcklar mig.

Ja, ja. Jag skiter i vad de tycker, jag vet själv vad som är rätt för mig och om de sitter och tror att de är gudar och vet allt är det ju mest synd om dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0