Good day!

Ja, det blev allt en bra dag. Träning, tvätt och en runda på skolan. Imorgon blir en heldag bestående av rep, sånglektion, träning och konsert. Ja, jag ska lyssna på konsert alltså, inte sjunga själv. På fredag däremot är det dags för konsert och redovisning av det tyska semenariet vi haft med pianisterna på skolan. Då ska jag framför Abschied von Frankreich av Schumann och Botschaft av Brahms.
Tjugo över sex på lördag går sedan mitt tåg mot Småland. Hoppas bara att det inte blir några problem med resan, det är ju ömtåligt med tåg såhär års. Men jag förutsätter att allt kommer gå som på räls.

Nu ska jag översätta lite sånger och kanske, kanske börja på de där essäerna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0