Gårdagen och framtiden

Hur kan man beskriva gårdagen? Upp och ned, åt höger och åt vänster. Diagonalt, lodrätt, vågrätt och käpprätt åt skogen? Nja, men en konstig dag var det, en konstig dag som dock avslutades på bästa sätt. En tre timmars lång fika med en underbar vän! Det är så skönt att ha någon här man kan prata öppenhjärtat med, det är verkligen guld värt.

Allt börjar för övrigt kännas lättare. Jag har visserligen 4 essäer att skriva till nästa vecka, men gör jag bara dem är det inte mycket mer arbete innan jul. Jag har lite sångsaker, men inget betungande, bara roligt. Jag tänker som följande:

Jag betar av essäerna så fort som möjligt och njuter därefter av julen i staden. Jag har trots allt bara drygt 2 veckor kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0