En bra känsla

Vet ni? Jag har nu rentvättade kläder, rentvättade nya sängkläder, rentvättat täcke och kudde och överkast, nyskurat golv och bänkar, nya rutiner och ny utbildningsform som väntar. Jag har ny sångpedagog, ny hårfärg och ny attityd. Jag har nya erfarenheter och värderingar.

Denna hösten har varit omtumlande, galen, hektiskt, rolig och väldigt händelserik. Denna hösten har jag lärt mig så mycket om mig själv, jag har lärt känna nya människor, nya ställen och nya sätt att tänka.

Jag har samtidigt hittat hem. Jag har hittat hem till en sund sångteknik, hem till bra men även härliga rutiner, hem till mig själv. Jag har en stadig och stark inre kraft inför nästa termin och en riktigt bra känsla i magen när jag tänker tillbaka på tiden efter sommaren.

Åh, tack alla som på något sätt varit en del av mitt liv denna höst. Trots en del komplikationer har detta varit en helt fantastisk tid!

Imorgon lämnar jag Stockholm för några veckor och det med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0