Dan före dopparedan

Dagen före dopparedagen. Är jag i julstämning? Tyvärr inte. Det är nog sjukan som är anledningen. I alla fall är det vad jag skyller på.

Jag har ägnat förmiddagen åt att skicka ut mejl om de ändrade planerna för vårterminen till berörda lärare (ja, jag tror i alla fall jag fått med alla). Även om jag inte vet om det ännu är påskrivet vill jag meddela lärarna så det inte kommer helt från klar himmel.

Idag är det väl pynt och sånt som gäller. Jag känner mig inte alls taggad och nej, jag ska vara ärlig, det beror inte bara på sjukan. Jag vet inte vad det är. Har inte lust med någonting och så har det varit i flera dagar nu.

Jaja, det ordnar väl sig.

Hoppas alla ni andra har en underbar dag av pynt, förväntan, famlij och vänner. Mycket kärlek och julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0