All sans och all vett

Ja, ikväll blev det spontanbesök på Operan, men man säger inte nej till parkettplats för 50 spänn. Att det var Wozzeck som skulle spelas var ju bara spännande...eller? Oja, spännande var det. Mer teater än opera men en ruskigt bra Wozzeck hade de i form av Gabriel Souvanen. Även gestaltandet av Kaptenen var ganska klockren, denne spelad och sjungen av Graham Clark. I överigt har jag just nu inteså mycket att säga om operan. Det var spännande. Punkt.

I övrigt har jag haft en pissdag med gråten i halsen hela dagen. Eller, ja, nästan hela dagen. Jag blev på bättre humör på eftermiddagen. Tänk vilka fina människor jag har omkring mig. Givetvis beror det lite bättre humöret också på ett litet hopp om att det faktiskt ska lösa sig ändå.

Imorgon är det en del att göra, folk att prata med och så sånglektion. Åh, vad jag älskar mina sånglektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0