A winter wonderland. Indeed.

Marshmallow world. Ja, det sjöng Ella Fitzgerald ur mina högtalare idag på morgonen. När jag under sången drog upp persiennerna var det en syn av just marshmallow world som mötte mig. Vilken fantastisk vinterdag!

Skogen sofer sjöng Agneta Eiechenholtz på veckans konsert som jag tittade på igår. En konsert fylld av operasångare av skiftande röster, ålder och begåvning. Låt mig bara säga, utan att vara kritiskt eller trycka ned någon, att vissa var sämre än andra.

Och sova, ja, det försökte jag göra tidigt igår. Jag gick och la mig halv nio, men lyckades nog inte somna förrän halv ett. Det var olidligt kallt men med långtröja, långbyxor, tjocka strumpor, vantar och en yllefilt under täcket lyckades jag tillslut sjunka in i drömmarnas värld, som på senaste tiden varit högst rörig och händelserik.

Nu är det mycket att stå i. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0