28 dec

Klockan är alldeles för tidigt på morgonen, men jag är uppe (uppenbarligen). Igår lagade jag middag, jag lagade middag! Detta för att jag bjudit hem lite gamla, kära vänner. Det var väldigt mysigt och trevligt att få träffa dem igen. Nu, ja, nu ska jag strax iväg mot bussen som för mig till Växjö. Från Växjö ska jag sedan vidare med tåg till Köpenhamn med några vänner. Kul med en liten dagsutflykt, mindre kul med utebliven sovmorgon. Men det är det värt.

För övrigt är jullovet ganska mycket som jag tänkt mig. Stilla, lugnt och härligt med familj och vänner. Massor, massor med mat dock. Vilken tur att jag har träningskort på sats. Det är något kan kommer utnyttja när jag är tillbaka i stan. :)

Nähä, nu te, sedan buss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0