Röda fläckar, bruna tecken

Så var en ytterligare en dag snart avklarad, en dag som inte riktigt blev somp planerat. Igår och idag fick jag rycka in och jobba, så någon övning i kyrkan har det inte blivit av. Kanske blir det imorgon istället.

Veckan blir faltiskt inte alls som jag tänkt och planerat. Det blir inte bara mindre övning i kyrkan utan mer jobb och ingen vallfärd till Mekka (Birgit Nilssons museum). Men jag tror veckan ändå kan bli perfekt...om man bara har rätt inställning.

Nu har jag fått reda på vilka sånger jag ska tillföra i konsertprogrammet den 19:e augusti. Detta är givietvis skönt då jag nu kan börja öva på rätt sånger. :) Det ska bli oerhört roligt med konsert, jag behöver ett mål med min övning nu. Det är annars svårt att fokusera och öva bra och motiverat.

På förra årets Karl-Oskar dagar var det någon som stötte till mig (inte på mig) och det spilldes vin över min fina, beiga kjol. Idag, ett år efter, bleker och färgar jag kjolen i brunt. Några av er suckar nu för mitt val av färg, men jag kan då säga er att brun är mycket inne i höst!! Så det så...

Jag funderar på att bära kjolen på årets Karl-Oskar. Spills det även detta år, får jag se det som ett tecken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0