Kan inte misslyckas!

Om jag skulle berätta om de upplevelser jag haft idag skulle nog inte alla tro mig, eller riktigt förstå. Jag har nämligen hjälpt min mamma, min macho-mamma, i skogen. Jag har dragit stockar med mina bara händer, lastat på och lastat av och staplat. Svetten har drypt och jag har skitat ned mig med barr och allt annat som hör skogen till.

Efter en sådan upplevelse är det väldigt skönt att duscha, sätta på lite jazz och slå upp ett glas vin. Det är en glimt av himlen.

Imorgon ska jag in och hämta mitt liv i byn. Jag har nämligen fått hjälp att rädda min hårddisk. Dessutom ska jag öva i kyrkan imorgon. En dag som inte kan misslyckas med andra ord. När jag ändå tänker efter kan inte en enda dag på denna veckan misslyckas!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Macho-Karin och Macho-Kajsa! :D Finns inget bättre team! ;)

2010-08-02 @ 19:55:54
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0