Där romantiken flödar- in dreamsville

Ytterligare ett bevis på att denna dag är underbar! Jag har varit på en fantastisk dejt och ja, det gnistrade och det flammade.

Stacy Kent- Isn't it a pity

I kyliga höstvindar men ändå i värmande solsken och med Stace Kent i öronen trampade jag runt i Växjös vackraste hörn. Jag styrde mot Trummen. Jag har tidigare inte upplevt denna "nya" promenad och vilken dag kunde vara mer passande för en debut. Det är ett otroligt vackert promenadstråk. Utsikten över vattnet, slottet som sticker upp bland trädtopparna, den härliga grönskan, allt detta i badande solsken, gjorde turen väldigt romantisk.

Efter detta styrde jag vidare mot Växjösjön och det är ju sagt innan och konstaterat av många att detta är en mycket vacker plats. Perfekt för en romantisk dejt. Turen gick tillbaka mot Trummen och till Slottet. Där, mina vänner, trivs jag. Det är så rofyllt att vandra i trädgården intill denna fantastiska byggnad. Jag bara måste få bo så, i ett slott, med en trädgård att vandra runt och drömma i. Det är himmelriket.

Dejten fick tyvärr sluta där och även om man aldrig med säkerhet kan veta riktigt säkert, har jag en stark känsla av att det blir fler. Vi trivs i varandras sällskap, jag och mina drömmar.

Stacy Kent - Dreamsville

I'm in dreamsville, holding you
I'm dreaming you
Just we two alone in love in dreamsville
Time is new, we're here to love
A-and we do

We can see the rest of the world below us from our pink cloud
There's no boundary to this magic light
As we go exploring hand-in-hand in dreamy dreamsville
Far away
And here we love, here we stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0